Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

I'm Syamimi Muzaffar | 15teen | Malaysian | Superdame member's | Obsessed with NewYork | LeeSeungGi | The sun goes DOWN . The stars come out and all that counts is here and now . MY UNIVERSE will be the same . IM GLAD YOU CAME ♥


Le Chatbox

.

Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin Cik Punye : HyunaGedik

Random =,=
Saturday 17 March 2012 | 0 comments
HaiHuiHoi :) kay hari ni Sabtu . Esok Ahad , Perghh , bingkisan cuti hampehh = =' malas nakk pikir . Lantak kau situ . Kerja kursus aku lagi lahh . Haish :| Kayy merungut je kau . 

Okayy , sumpahh menyesal . Kalau aku tahu semua benda ni berlaku . Aku taknak jumpe kau , tpi nak buad macam mane aku lari dari kau pun , aku akan tetap jumpe kau . Hm , takdir . Kayy , kau buad aku rimas gile . Aku benci - benci kau . Arrgghh ~ kalau boleh aku taknak jmpe kau . Betul kate cikgu aku . Kalau buad bende yg bertentangan dengan Islam mesti takk bahagia . Ouh , that's right . Takpe2 tunggu lepas PMR , nanti kalau aku dapat keputusan bagus . Aku pindah . Bye ~ HAHA . Jahat ? itu bukan jahat , Jangan salah anggap okayy . Aku buad perancangan ni untuk jage hati kau . Kang kalau aku cakap sekarang , dahh nanti mule lahh Drama - drama melayu kau tuh . Sorry , aku terpaksa . 

PMR dahh nak dekat . Pejam celik pejam celik dah PMR , so you kena lahh study . Kate nak pindah tpi belajar maen - maen . Haish ~ Jangan nakk berangan je . Memang lahh berangan tuh satu perancangan awal yg baik tpi kalau dahh berangan je usaha ye tidak . Ape dapat yea = =' 

Zuk :) ILY . hihi , wahh tetibe rindu kat kau . Kau nak tau sekarang aku tak nanges lagi . Tapi bile aku call kau , aku nak nanges sebenarnye tpi aku tahan . Aku nak tunjuk kat kau yang aku kuat , hihi . Ayat tak bolehh belahh . HAHA . Harap kau happy kat sane . Kau ingat takk lagi kite pernah rancang jadual belajar banyak kali tpi semua ye tak menjadi kann . Bangun pagi 4.30 tpi sekali je . Lawakk kan , HAHA . Seriously , kau lah kawan SAHABAT yang selalu ade dgn aku . Time susah senang aku . HAHA . Aku takkan pernah lupe semue bende tuh . Kalau aku nakk marah je , kau selalu cakap ' SabarII ' tpi kadangII aku bengang lahh jugak . Yelahh bile nakk marah ye kalau sabar je . HAHA . tpi sekarang aku selalu ingat  pesan kau ' SabarII ' . Kalau dulu kau selalu kena fitnah tpi kau sabar je . Wahh , aku tabik kat kau zuk . Penyabar gile . Ehh , kenape pulakk basah mate aku ni . HAHA , Aku sayang aku zuk . GileII , Jgn lupe aku okayy :) Hope , kite berdue sameII berjaya AND sahabat selamanye ;) 

 p/s ; zukk , jdi besan pun okayy ;) Gurau lahh gemokk .

Older Post | Newer Post