Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

I'm Syamimi Muzaffar | 15teen | Malaysian | Superdame member's | Obsessed with NewYork | LeeSeungGi | The sun goes DOWN . The stars come out and all that counts is here and now . MY UNIVERSE will be the same . IM GLAD YOU CAME ♥


Le Chatbox

.

Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin Cik Punye : HyunaGedik

INTAN SAYANG :3
Thursday 16 August 2012 | 0 comments
Hi :) Intan , Happy Birthday  Aku SAYANG kau . TERHARU aku kawan dengan kau . Apa orang nak kata kita tetap KAWAN :) Time birthday kau , aku tak tahu nak pujuk kau macam mana . Nangis je kerja nya . Aku pun menangis bila kau cakap ' Kau lah satu satunya KAWAN aku ' then aku terus menangis . Terharu sangat sangat . Aku SAYANG zuk dengan kau , Intan :3 Kau dengan zuk je yang setia dengan aku time aku susah atau senang . Aku tahu sejak kau KAWAN dengan aku . Ramai perli kau kann ? . Tapi kau tak kesah . Kau ikhlas KAWAN dengan aku . Aku SAYANG kau Akhir kata : HAPPY BIRTHDAY sayang . Semoga panjang umur dan berkekalan dengan Hafiz ♥ ILOVEYOU ~ BYEBYE :3

Sweet15teen ^^

Older Post | Newer Post