Gadis Semasa ♥



Le Gadis


Hello people,

I'm Syamimi Muzaffar | 15teen | Malaysian | Superdame member's | Obsessed with NewYork | LeeSeungGi | The sun goes DOWN . The stars come out and all that counts is here and now . MY UNIVERSE will be the same . IM GLAD YOU CAME ♥


Le Chatbox

.

Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin Cik Punye : HyunaGedik

Mari KAWAN KAWAN ^^V
Monday 22 October 2012 | 0 comments
Assalamualaikum kaum ADAM dan HAWA :)

Pheww -_- lama tak update . PMR salah satu faktornya then MALAS teramat sangattt ;D Banyak cerita aku . Hihi >< * whisper * Nak tahu tak ? Saya dah nak masuk 16 tahun then tahun depan nyaa lagi SPM . Waarrgghhhh :O Rasa nak terjun KLCC ~ Hari ni kann . aku ponteng sekolah . WHAHAHA B)  * Sep sikit siapa ponteng hari ni ;D Sumpahh , malas teramat sangattt . Pheww , macam apa daaa program ye ~ 

Semalam . Ayah aku tunjuk surat MRSM . Terkejut sekejap o_O Aku tengok lah surat tuh . Ohh , aku kena pergi temuduga . Teruja sikit ^^V 29 November 2012 . Dekat MRSM Tun Ghafar Baba , Jasin Melaka . Siapa dapat bagitahu yea . Boleh pergi sama sama . Malu lah pergi sorang sorang :3 Berdebar pun ada . Takooot ~ 

Semalam jugak , aku belajar naik kereta ^^ teruja tak ? kereta kancil lah . HAHA , Bila lah nak cukup umur . Boleh aku ambil lesen >< Bawak laju laju . KL , wa yang punyaaa . HAHA * berangan :) Sebenarnyaa , aku takooot nak akhir tahun . Waaa :( sedih sedih . Nanti rindu dekat korang . Nak gelak sama sama , makan sama sama , BULI aku . Hmmm , Then , nanti kalau dah dapat result PMR . Semua dah pecah . Lagi sedih wooo ;((  Takpe lahh . ' Patah tumbuh yang hilang berganti ' :)

*Last but not least . For my kawan kawan . THANKSSS ;')  Maafkan aku hari tuh terutama sekali kau ERYZA :) Aku tau aku banyak buat dosa dengan kau . For sure , aku kan ingat kau sampi bila bila . Aku terharu bila kau cakap macam ni ' Mi , aku sayang kau :) ' Apalagi , meraung kott . All my fault . forgive me okayy :) Thanks sayang ^^ *
Kbyeee :)
Assalamualaikum ~

Older Post